Els meus interessos

Al meu twitter hi ha una petita llegenda: M’interessa l’aprenentatge d’adults, l’educació i TIC, la competència digital, el ciclisme professional i la política. Podria dir que són els eixos que més m’interessen en relació amb la societat. De cara endins, al meu entorn personal, m’interessa la lectura de novel·la negra i la romàntica i, sobretot, la meva família. Els caps de setmana em podeu trobar fent una cervesa i unes tapes al Prat.

http://www.tagxedo.com/artful/f154996abfb746df

Anuncis

Deixa un comentari

